Tatueringsmässa å debut

Hittade störsköna blusar i tatueringsmässans enda klädmonter. Peerrrfekta till mina vita höga byxor! Båda knutna i 70-talsstyle. Har tyvärr bara bild på den ena:


Ingen tatuering för mig, prosecco och äppelpaj!

Men innan dess gjorde jag tävlingsdebut i Fiorentinatröjan och vann med 3-1 i italienska cupen. Jag spelade hela matchen och det kändes bra:


Förra veckan gjorde jag tester på sjukhuset hos en nutrinist som konstaterade att jag har tappat 2 kilo sen jag kom hit varav ett kilo rent fett. Svinnöjd med fettprocenten också, firade hela veckan med att äta hysteriskt mycket gott. Tur jag inte ska dit igen på ett tag. Var på dejt förra veckan också och hittade ett supermysigt ställe för apertivo, 5 minuters promenad från mig. Bra kille me, uppdaterar er om det blir något mer där:-) 

Sen avslutade jag veckan med att tappa plånboken med mastercardet, spärra kortet för att sen få tillbaka det idag på gymmet. Nån snäll människa hade hittat det å lämnat in på gymmet:-) nu är jag dessvärre utan kort i en veckan men försöker lösa det. Nudlar å regnvatten!