Bästa sekunden i mitt fotbollsliv

Sitter med kaffe i soffan och ser på Nyhetsmorgon samtidigt som jag bläddrar igenom bilder på datorn. Hittade den bästa sekunden i mitt fotbollsliv! Vi var underdogsen utan utländska stjärnor, jag satt på bänken hela säsonger nåt år tidigare, farsan gick och dog och jag drog korsbandet för andra gången bara dryga året ett innan den här sekunden. Och finalen vann vi på straffar mot Tyresö. Jag la 5e straffen i krysset. Hade tränat straffar i flera månader för att vara förberedd och kunna bli hjälte OM vi skulle gå långt i cupen. On top of everything Anders Nords lustiga uttryck och laget som varit som min familj genom alla tunga stunder. Torbjörn som blev som en (inte sällan pinsam) pappa för oss alla. På läktaren står mina syskon och hejar. Det här kortet innehåller ALLT!