Divan mot Charlie

 

Divan drog till Schweiz för att se till att Rosengård fick en schysst lottning i Champions League. Samtidigt kom lilla Charlie från Verona för att hänga med mig å Gianluca och för att göra agentbuisiness i samband med dagens toppmöte i damernas Serie A: Fiorenrina vs Brescia.

Med divan fick jag ett par intensiva dygn. Gymmet , stamrestaurangen och foffo , stan å turistprylar och i torsdagskväll Europa League Fiorentina-Paok. Fick fina biljetter av Gianlucas vän som hade varit president för PAOK och nu är fotbollsansvarig på fotbollförbundet. Dessutom himla trevlig kille.

 

Igårkväll åt vi middag med Gianlucas grekiska vänner och imorse kort joggingtur i väntan på matchen. Alltså jag vet att jag ska vara stark å obrydd och sån fri människa som äter och dricker som hon vill utan att bry sig om konsekvenser men jag är inte där än. Jag låtsas gärna som att jag är såndär som lever livet utan att känna "fan va jag är ur form" men jag är ju inte sån. Ganska obekväm just nu. Meeeen tänker att det är utveckling så tränar på att acceptera mig själv såhär. Skoja bara , Känner jag mig enbart plufsig , har inte en enda tanke på att det är utveckling , tänker att jag borde träna och fasta i ett par veckor. Och sen tar jag en till bit bröd och doppar i lite olja. Denna ständiga kampen för att finna balans. Vad vore livet utan den?