Mötesturné

Har 5 dagars mötesturné framför mig. Började imorse med telefonmöte med Lennox. Han ringde upp mig men sen satt han mest och fingrade på bollen. Jag försökte driva samtalet framåt, ställa frågor, vara entusiastisk men fick inte ett ord i respons. 

 

Efter Lennox mötte jag upp lillebrors nya inneboende Sabri och åt frukost på Pom och Flora. Jag åt en proteinbowl och Sabri ägg-och avokadomacka. Toppfrukost och kul att träffa Sabri och höra hans historia. 

 
 

Dagens tredje möte var med farmor. Farmor har hittat en norsk 100-årig vän på hemmet och när morsan kom dit i lördags satt de och åt kakor på fint porslin, norska flaggan på bordet och med en flaska vin på ingång för att fira in lördagskvällen. Glädje att se att farmor har det som hon förtjänar. 

 
Efter-lunchmöte med banken och revisorn som ska starta upp mitt företag. Vråltaggad på det här företaget! Nu hoppas jag bara att mitt förstaval på namn går igenom, skulle vart mäktigt! Uppföljning följer så fort det är klart. 
 
Laddar för kvällsmöte med mig själv och en podd för en löprunda innan jag svänger förbi farmor igen, äter middag med familjen och avslutar i soffan framför TVn. Så, nu har jag skrivit det. Nu måste jag springa. 
 
 
1
jennie

Hojta till om du behöver någon hjälp med företagsuppstarten, dels har jag ju precis gjort samma grej, dels är det mitt jobb att kunna sånt. Oavsett vad du tänker göra hoppas jag att det blir toppen, så spännande att få veta mer!

Svar: konmer hojta så fort jag har kommit lite längre, tack!!
Lisa Ek