Avslut på 2016

Jag avslutade 2016 med dunder och brak. Bokstavligen talat. Plockade ut en hyrbil iförrgår och körde mitt försiktigaste. Som man gör när man själv har en ny bil. Körde mjukt och behandlade den som ett okokt ägg för att självrisken var svinhög men framförallt pga att Gianluca sa "ska du inte höra om det går att lägga till cash för att dra ner självrisken" och jag svarade "nej, det lönar sig aldrig, det är bortkastade pengar". Körde jättebra tills jag kom till en kurva och backe , uppe i bergen utanför Florens och missbedömde , liksom fastnade på kanten, släppte gasen och skalade av HELA fronten. Jävla skitslut på 2016 men tror jag hade förtjänat det, 2016 var ett av mina bästa någonsin, behövdes någon form av balans. Gianluca som tycker  att jag har sönder allt jag rör vid trodde inte det var sant. Även min lillebror var fascinerad "jag har aldrig sett någon förstöra en bil med så små rörelser". 

 
 

Ja, ni ser ju hur den ser ut. Bävar lite för att lämna tillbaka den iövermorrn. "Tack, det var en bra bil. Här är nyckeln och här är framdelen".

 

Efter den lilla incidenten med bil hade vi en fantastisk kväll me fina vänner i alla åldrar , det var en sån jädra balanserad grupp på något sätt, alla gav så mycket av sig själva. Det nya året lirade vi in med fotbollsmatch i bergen med utsikt över havet. En av de vackraste platser jag har spelat fotboll på, någonsin.