Morsan och ödlan

Har haft morsan och ödlan på besök i fyra dagar och i deras följe kommer alltid ett intensivt och effektivt schema. Så pass effektivt att jag inte har hunnit uppdatera bloggen. Morsan och ödlan (syrran) hade en tid för 3-4 år sedan när de var tilsammans i princip hela dagarna och efter den tiden så stärktes deras redan starka band ytterligare. Nu gnabbas dem och håller med varandra omvartannat. Som ett gammalt par slåss dem för att få sista ordet. Att vara tillsammans med dem är som att befinna sig mitt i en sketch där den ena är en spegelbild av den andra. De bjuder på sig själva också i sina små roller och när team morsan och ödlan lämnade Florens i tisdags så kände jag mig lycklig i hela hjärtat. Inte för att de lämnade utan för att de där två är mina, min mamma och min syster. SÅ bra var och en för sig och båda två tillsammans , som ett team!
 
Morsan och ödlan tog våren till Florens!