Personlig bootcamp

Inspirerad av Wilbacher som just nu driver knappkampen bestämde jag mig igår för att köra 8 dagars bootcamp (minus julafton). För att jag vill, för att jag kan! Va sjutton , det finns människor som inte kan springa och under  flera år av min fotbollskarriär var jag en av dem. Nu gäller det att passa på, man vet aldrig när knät eller ben eller något annat börjar säga ifrån. Avskyr ju att springa men "passapåkänslan" i kombination med stor irritation över min fysiska status, på gränsen till självförakt, är tillräckligt med motivation. Började idag med hälsosam mat och lufslöpning i dryga timmen. Allt blir så mycket lättare när man har ett tidsmål och en plan. #dag1/8 #gärdet 
 
Oversize hoodie old school, KANSAS
Fiorentina träningsbyxor
Skor från Nike och lurar från Marshall
Stockholm