Throw back

Sitter och chillar i stugan och hittar gamla bilder på datorn. Bl.a den här 

 

Tbt till när jag intensivtränade under vinteruppehållet. Bad i Delsjön i 2-3 plusgrader var en del av planen. För att väcka kroppen men framförallt för det mentala. Visste att jag var kicksökare och hade inte råd att söka kicken i överträning eller annat som var skadligt för kroppen. Kan sakna chocken och den vidriga känslan när man kom upp ur vattnet och försökte bli torr i regn och snöstorm. Det var något magisk över den där hösten och vintern ändå. Trots att jag åkte på en smäll och missade 2 månader precis då, när det var som viktigast att jag höll mig hel. Det är fina minnen som jag bär med mig för alltid. Träningarna och mottagande från Qvidings U19, Dan Franssons och Jonas Eidevalls ovärderliga hjälp, Elmrin s bild och Hilmerssons text, lag C och alla andra som fanns där och stöttade mig i drömmen. Så mycket kärlek när jag ser den här bilden. TACK till alla!