den lilla inredaren

Min vän Stina tipsade mig om en inredningsbutik i Prato utanför Florens och det visade sig att vara en drömbutik! För mig var det drömmen. Precis min stil, mix av glad kitsch och bra stil!
 
På nattduksbordet i ett av gästrummen, för att peppa igång gästerna på morgonen. Om de behöver pepp alltså! Ett ljus som doftar gott med ett lock i rose´, som en ananas. Här är ett annat nattduksbord:
 
En dörrmatta som jag just nu använder som duk:
 
 
Köpte ljusslingor och satte en runt lampan och en runt den här coola bål/drinkblandaren:
 
 
Livar liksom upp tycker jag!
Köpte en  smyckeshållare för ett par euro och använder den som hållare för våra espressokoppar:
 
Det blir en del klyschor i det här huset men det är för att skapa en miljö där drömmar kan födas, byggas och explodera! Det är ett hus byggt av DRÖMMAR och av DRÖMMARE. Det är ett hus för DRÖMMARE!
 
Fint porslin:
 
 
och en ljusslinga som inte är utplacerad än: