Göteborrrg

Jag var hemma i Göteborg i 36 timmar. U-N-D-E-R-B-A-R-A Göteborg!
Jag hann inte träffa alla jag ville träffa men det blev ett skönt dygn med iallafall några av de allra bästa.
Jag sov i min lägenhet som Beata har inrett som en dröm. Och jag somnade in till ljuset av min ljustavla. Den påminde mig om alla drömmar jag har haft och lyckats med. Alla drömmar som jag har haft utan att nå hela vägen fram och drömmarna som jag har nu, de som ligger i framtiden. Jag är stolt över alla mina drömmar och lika tacksam mot den lyckade som den misslyckade eftersom de i slutändan har givit mig lika mycket. Mina minnen, människor och min framtid är tack vare drömmarna. Dream on dreamer!
 
 
 
 
 
 
 
 
Fika med fina Palmis. Tyvärr blev fokuset på det minst söta, rawfoodbollarna.
Frukost på JOS, lilla kyrkogatan i Göteborg