Urinvägsinfektion pga trauma

 

Jag har fått urinvägsinfektion igen. Förra gången var i somras. Jag levde la vida loca i Italien, fick hybris och köpte coola solbrillor, en T-shirt som sa "riding in Florence with pleasure" jag gick runt och kände mig BELLA, vältränad och fit och laddade för semester i Grekland. Så började det plötsligt svida när jag pissade, urinvägsinfektion. Gianluca ville hjälpa till och frågade sin mamma som är gammal sjuksköterska. Jag sa till Gianluca att jag inte vill ha hjälp av hans mamma med just den här saken. Han var ivrig att hjälpa och kunde inte hålla sig från att fixa och trixa. Gianlucas mamma gav mig antibiotika och sa till Gianluca att urinvägsinfektion uppstår efter trauma under sex. Sen pratade hon med gianlucas syster och troligtvis även med hela området där de bor. "De vill bara hjälpa till" sa GL. Ja, jättebra men antingen slutar du prata med din familj om mitt underliv eller så börjar jag prata om din kuk med min familj svarade jag. Det ville han inte. Dagen efter var hans första klient en läkare "i can talk to him and he can take a look after he finished the haircut, he is the best doctor in Florence". Tack men nej tack! Sen åt jag antibiotika i 10 dagar och träffat gynekolog och åt någon annan medicin i 11 dagar till. Då sa läkaren att det var en attack av allt som konsekvens av "förändrad livssituation och lågt immunförsvar pga det" . Den gången i somras undrade jag ett tag om de behövde amputera underlivet men det klarade sig. Sen dess har jag varit fine men nu har jag alltså åkt på infektion igen. Har fått hjälp av en svensk läkare, inte av Gianlucas mamma. Inte av Gianlucas läkarkompis/klient. Har bara gått två dagar och jag tror att det nästan känns bättre. Senaste dagarna har jag tagit tag i kost och träning och enligt mina beräkningar ska jag vara brun, vältränad , frisk och BELLA igen innan april månad. Och den där T-shirten som kändes så helrätt när jag köpte den, som har gått ut och in of fashion senaste året är snart hot stuff igen. RIDING IN FLORENCE WITH PLEASURE! 

 
2
Anonym

Drick en halv pressad citron morgon o kväll så slipper du UVI!💕

jennie

Hahahahaha, jag kommer ihåg när du skrev om detta förra gången och jag skrattade lika mycket då!