Fiorentina-juventus

Ikväll spelar Fiorentina mot Juventus! Vi har laddat upp härhemma med tacos, skumtomtar och med att välja tröjor. Eftersom Gianluca är kompis med föredetta fotbollsspelare så har han en massa matchtröjor hemma. Jag är också en tröjsamlare och har precis förklarat för Gianluca hur det fungerar när en tröjsamlare blir tillsammans med en tröjsamlare (mitt ex var också tröjsamlare). Man slår ihop sina samlingar och sen om det skulle ta slut så går samlingen till den som har störst bröst.  Jag orkade inte förklara på italienska och engelska så jag drog det på svenska och han sa ja. 

 
Ikväll hejar GL klädd i sin Paulo Sousa Juventuströja (för att han tror att det ska föra med sig otur för Fiorentina eftersom Sousa är deras tränare, italienare och vidskeplighet) Jag har inte valt än. Står mellan Jovetic, Mutu och Ek. Kanske byter i halvtid också beroende på hur det går. Vill ju inte vara anledningen till en violaförlust. Forza Viola!!!
 
 
1
jennie

Men alltså, bästa bodelningstipset, det ska jag använda mig av i allt framöver "Den som har störst bröst tar hem grejerna!". Är icke i färd att skilja mig, men den dagen det blir aktuellt känns det i alla fall skönt att jag inte kommer att behöva hamna på bar backe! Haha!

Svar: haha yes!! och om han börjar tjafsa så kan du hänvisa till mig :-)
Lisa Ek