Streetkläder event

I ett blogginlägg längre ner hittar ni en av mina två nya tröjor som jag köpte på event hos Montgomery i onsdags. Grym affär med både herr och damkläder i streetstil. Vet ni inte vad streetstil är så kan det bero på att det kanske inte är ett existerande begrepp eller att det är ett existerande begrepp men som inte passar in på den typen av kläder som jag har visat upp på bloggen. Jag kan inte sånt där men jag kallar det för street eftersom det är såna kläder som jag tar på mig när jag går på gatan och med coolt utländskt språk blir gatukläder streetkläder.

 
Anyway, det är Gianlucas och nu även mina vänner som äger butiken där varje plagg är som att jag hade valt ut det själv. Far och son driver den, asgoa människor. Här är lite bilder från eventet i onsdags:
 
Asics nya pjuck
Schysst matlåda, var svinhungrig och rev upp den...
Mat! Varianter på inälvsmat, hjälp!
Herrarnas
Förfriskningar