Sluta vara ängslig!

 
 
Är full av självförtroende idag. Efter 10 dagar med självförtroende som har kommit och gått, nån slags konstig ängslan, med kulmen igår då precis ALLT kändes fel i provrummet så vaknade jag idag och kände "nu jävlar sätter jag på mig det jag vill och bär det med stolthet". Velourbyxorna som jag provade i lördags , blev fotad i av lillebror och sen bad honom ta bort bilden som han la upp på instagram för att jag tyckte jag såg så fruktansvärd ut. De velourbyxorna bär jag idag och njuter nästan av att låren ser sådär stora ut , det som jag alltid haft komplex över. Va konstigt livet är, vad beror det här på? Någon som vet? 
 
Hör du till dem som har en dålig dag idag? Lite ängslig eller osäker? Det är bara i huvudet! Så påminn dig själv om att sluta vara så j-a ängslig! Och påminn gärna mig också, imorrn eller i övermorrn när du är den säkra och jag nojjar över något oväsentligt! Livet är för kort för att vara ängslig!!!
 
 
1
Trond

Haft den känslan i magen nästan hela julen och sen jag fick et besked 5 december..säg den lycka som varar evig.